×
میرافیلم مرجع دانلود فیلم و سریال خارجی و ایرانی با دوبله فارسی
دوبله فارسی

دانلود سریال دارک Dark

8.8
دانلود سریال دارک Dark

فصل دوم (قسمت هشتم)

دانلود سریال دارک Dark با لینک مستقیم

دانلود سریال دارک با دوبله فارسی

نام سریال : Dark

ژانر (موضوع) : ، ، ، ، 

امتیاز : 8.8 در سایت IMDb

زبان : German

سال انتشار : ، 

محصول کشور : Germany,USA,

بازیگران : Louis Hofmann,Karoline Eichhorn,Lisa Vicari,Maja Schöne,

در سال ۲۰۱۹ و در یکی از دهکده‌های کشور آلمان، دو کودک کم سن و سال ناپدید می‌شوند. دیری نمی‌گذرد که مفقود شدن این دو کودک، روابط میان چهار خانواده را آشکار می‌سازد و…

سایر اطلاعات سریال :

  • رده سنی : TV-MA این سریال برای سنین زیر 17 سال مناسب نمی باشد
  • تهیه کننده : Netflix,W&B Television,
  • زمان سریال : 60 دقیقه

معرفی سریال Dark

تاریک (Dark) یک سریال اینترنتی در ژانر علمی تخیلی مهیج است که با همکاری باران بو اودار و یانتیه فریز ساخته شده و در سال ۲۰۱۷ منتشر شد. تاریک از محصولات اورجینال نت‌فلیکس است و توسط همین شرکت ساخته و توزیع شده‌است؛ همچنین تاریک اولین سریال نتفلیکس است که به زبان آلمانی و توسط کشور آلمان ساخته شده‌است. داستان سریال روایت‌گر گم شدن مرموز چند نوجوان است که شخصیت‌های دیگر را وارد چالش می‌کند.

فصل اول سریال در ۱۰ قسمت یک ساعته در ۱ دسامبر ۲۰۱۷ توسط نتفلیکس منتشر شد. فصل اول سریال با استقبال بسیار خوب منتقدین و تماشاگران همراه شد. بسیاری از منتقدین این سریال را نسخه آلمانی سریال چیزهای عجیب می‌دانند و معتقدند تاریکی از نظر فضاسازی و قصه پردازی بسیار تحت تأثیر این سریال است. فصل دوم سریال در ۸ قسمت در تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۱۹ منتشر شد. همچنین در تاریخ ۲۷ ژوئن ۲۰۲۰ سومین فصل از این مجموعه در ۸ قسمت انتشار یافت.

Dark, The first German production from the world’s leading Internet TV Network is set in a German town in present day where the disappearance of two young children exposes the double lives and fractured relationships among four families. In ten hour-long episodes, the story takes on a surprising twist that ties back to the same town in 1986.

5/5 - (1 امتیاز)
کانال تلگرام
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات