×
میرافیلم مرجع دانلود فیلم و سریال خارجی و ایرانی با دوبله فارسی
دوبله فارسی

دانلود فیلم A Call to Spy 2019

5.9
دانلود فیلم A Call to Spy 2019

دانلود فیلم A Call to Spy 2019 با لینک مستقیم

دانلود فیلم تماس با جاسوس 2019 سانسور شده

نام فیلم : A Call to Spy

ژانر (موضوع) : ، ، ، 

امتیاز : 5.9 در سایت IMDb

زبان : English

سال انتشار :

محصول کشور : USA

کارگردان : Lydia Dean Pilcher

بازیگران : Sarah Megan Thomas,Stana Katic,Radhika Apte,Linus Roache,

در آغاز جنگ جهانی دوم در بریتانیای مستاصل و درمانده ، چرچیل ماموریت ویژه ای بر عهده ی سازمان جاسوسی انگلستان قرار می دهد و آن استخدام و آموزش زنان جاسوس است که ماموریت دلهره آور آنها ایجاد کارشکنی و افزایش مقاومت نیروها می باشد و…

سایر اطلاعات فیلم :

  • رده سنی : PG-13 – تماشای این فیلم به افراد زیر 13 سال توصیه نمی شود.
  • تهیه کننده : SMT Pictures
  • زمان فیلم : 2 ساعت و 3 دقیقه

معرفی فیلم A Call to Spy

«ندایی برای جاسوسی»، فیلمی در ژانر بیوگرافی-درام و هیجان انگیز و محصول 2019 آمریکاست. این فیلم با حضور در جشنواره های مختلف بین المللی توانست نامزد دریافت 4 جایزه در رشته های گوناگون شود و نهایتا 3 جایزه از جمله «بهترین فیلم خارجی» و «بهترین فیلم از نگاه تماشاگران» را با خود به خانه ببرد. داستان ندایی برای جاسوسی، حول محور بخشی از تاریخ جاسوسی زنان برای دولت انگلستان می گردد. در آغاز جنگ جهانی دوم و در بریتانیای مستاصل و درمانده، چرچیل مأموریت ویژه ای بر عهده سازمان جاسوسی انگلستان قرار می دهد و آن استخدام و آموزش زنان جاسوس است که مأموریت دلهره آور آنها ایجاد کارشکنی و افزایش مقاومت نیروها می باشد.

فیلم ندایی برای جاسوسی به کارگردانی لیدیا دین پیلچر در سال 2019 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و هیجان انگیز می‌باشد. در این فیلم سارا مگان توماس، استانا کاتیک، Radhika Apte، لاینس روچ , Rossif Sutherland به هنرمندی پرداخته‌اند.

امتیاز دهید!
کانال تلگرام
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات