×
میرافیلم مرجع دانلود فیلم و سریال خارجی و ایرانی با دوبله فارسی
زیرنویس فارسی

دانلود سریال Fargo

8.9
دانلود سریال فارگو Fargo

فصل چهارم (قسمت هفتم)

دانلود سریال Fargo با لینک مستقیم

دانلود سریال فارگو با زیرنویس فارسی

زیرنویس فارسی فصل چهارم سریال فارگو اضافه شد

نام سریال : Fargo

ژانر (موضوع) : ، ، ، 

امتیاز : 8.9 در سایت IMDb

زبان : English,German,Korean,Spanish,American Sign Language,French,Russian,Hebrew,

سال انتشار : ، ، ، 

محصول کشور : USA

بازیگران : Billy Bob Thornton,Martin Freeman,Allison Tolman,Colin Hanks,

در ژانویه ۲۰۰۶ ماشین مردی به نام لورن مالوو با آهویی تصادف می کند و سرش می شکند. مالوو صندوق عقب را باز می کند و مردی را در سرمای قطبی منطقه به میان جنگل میفرستد تا شانسش برای زنده ماندن را امتحان کند و… این سریال در سال ۲۰۱۴ در ژانر اکشن و پلیسی ساخته شده است و محصول کشور آمریکا می باشد. بازیگرانی چون بیلی باب تورنتون و آلیسون تولمن حضور دارند.

سایر اطلاعات سریال :

  • رده سنی : TV-MA این سریال برای سنین زیر 17 سال مناسب نمی باشد
  • روز پخش : دوشنبه
  • شبکه : FX
  • تهیه کننده : MGM Television,FX Productions,26 Keys Productions,
  • زمان سریال : 50 دقیقه

معرفی سریال Fargo

فارگو مجموعه‌ای در ژانر کمدی سیاه، جنایی و درام است که بر اساس فیلمی با همین نام که ساخته برادران کوئن بوده ساخته شده. کارگردانی این مجموعه تلویزیونی بر عهده نوآ هاولی است و برادران کوئن نیز تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارند. فصل نخست سریال از ۱۵ آوریل ۲۰۱۴ از شبکه FX به روی آنتن رفت و فصل‌های آتی مجموعه نیز با داستان، بازیگران و کاراکترهای متفاوت دنبال خواهد شد.

هر چند ادعا می‌شود داستان‌های هر چهار فصل پخش شده ، بر اساس واقعیت بوده و به درخواست بازماندگان حادثه اسامی آنها تغییر یافته است. اما این سریال کاملا داستانی است.

فصل اول سریال با بازی بیلی باب تورنتون و مارتین فریمن مورد تحسین قرار گرفت و جایزه امی بهترین مینی سریال، بهترین کارگردانی و بهترین تیم بازیگری را دریافت کرد. پانزده نامزدی دیگر این سریال در ایمی (از جمله نامزدی تورنتون و فریمن از دیگر افتخارات آن است. فارگو همچنین موفق به کسب جایزه بهترین مینی سریال و بهترین بازیگر نقش اول مرد (برای بیلی باب تورنتون) در گلدن گلوب شد.

در ۲۱ ژوئیه ۲۰۱۴، شبکه FX فارگو را برای یک فصل ده قسمتی دیگر تمدید کرد که در سپتامبر ۲۰۱۵ پخش شد.

فصل چهارم،با بازی کریس راک که رئیس یک سندیکای جنایی است که از مهاجران سیاه‌پوست که در حال فرار از “جیم کرو جنوبی” هستند و رابطه با مافیای کانزاس سیتی دارد. این شهر در سال ۱۹۵۰ در کانزاس‌سیتی، میزوری قرار دارد. این فصل برای نخستین بار در ۱۹ آوریل ۲۰۲۰ به نمایش گذاشته شد، اما به علت بیماری کورونا به مدت نامعلومی به تاخیر افتاد.

2/5 - (1 امتیاز)
کانال تلگرام
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات