×
میرافیلم مرجع دانلود فیلم و سریال خارجی و ایرانی با دوبله فارسی

دانلود سریال مانکن

4.8
دانلود سریال مانکن

فصل اول (قسمت بیست و هفتم)

دانلود سریال مانکن با لینک مستقیم

دانلود سریال مانکن با لینک مستقیم

نام سریال : Mankan

ژانر (موضوع) :

امتیاز : 4.8 در سایت IMDb

زبان : Persian

سال انتشار :

محصول کشور : Iran

بازیگران : محمدرضا فروتن، نازنین بیاتی، فرزاد فرزین، مریلا زارعی، الهام پاوه نژاد، حسین پاکدلامیر حسین آرمان، لیندا کیانی،

سریال مانکن روایتگر عشقی گدازان است. این سریال که برای انتشار در شبکه نمایش خانگی آماده شده است درباره عاشق و معشوقیت که برای دوام عشقشان باید رنج های بسیاری را تحمل کنند. ای نسریال داستانی جذاب داشته که در آن عشقی شاعرانه در جریان است.

سایر اطلاعات سریال :

  • رده سنی : TV-MA این سریال برای سنین زیر 10 سال مناسب نمی باشد
  • شبکه : نمایش خانگی
  • تهیه کننده : Honare Aval
  • زمان سریال : 50 دقیقه

معرفی سریال Mankan

سریال مانکن جدیدترین اثر حسین سهیلی زاده کارگردان مجموعه های پر مخاطب تلویزیون است. حسین سهیلی زاده که در کانامه خود کارگردانی سریال های پرطرفداری را دارد «مانکن» را برای پخش در شبکه نمایش خانگی ساخته است. “آوای باران”، “دلنوازان” “فاصله ها” و… از آثار شاخص این کارگردان هستند.

تصویربرداری سریال مانکن به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده که در ۲۶ قسمت نگاشته شده، برای پخش از شبکه نمایش خانگی وارد روزهای آخر خود می شود.تهیه کننده «مانکن» درباره انتخاب نام این سریال عنوان داشت: در سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی اسامی به گونه‌ای انتخاب می‌شوند که به نوعی به آن مقوله اشاره‌ای شده باشد و منظور ما هم در این سریال ماجرای مانکن و مدلینگ و حضور دختر و پسرهای جوان به عنوان مانکن نیست. خصوصا اینکه درباره خانم‌ها محدودیت پخش داریم و در قالب سریال از آن استفاده نکردیم.

این تهیه کننده در توضیح نام مانکن و کاربرد آن در این سریال نیز بیان داشت:

انسان‌ها افرادی هستند که نسبت به مسائل اجتماعی و خانوادگی نباید بی‌تفاوت و بی‌احساس و بی‌مسئولیت باشند. وقتی انسانی بی‌دغدغه، بی‌مسئولیت، بی‌تفاوت و … باشد ناخودآگاه به مانکن تبدیل می‌شود و این اصل داستان سریال ما را تشکیل می‌دهد.

ایرج محمدی تهیه‌کننده این سریال است. همچنین حسین سهیلی زاده که پیش از این ساخت سریال های تلویزیونی پرمخاطبی مانند «دلنوازان»، «فاصله ها»، «آوای باران » و «پریا» را در کارنامه خود دارد ، کارگردانی سریال «مانکن» را برعهده گرفته و بابک کایدان که او را با نگارش فیلمنامه‌های جدی و کمدی مانند «رحمان 1400»، «آینه بغل»، «تگزاس» و «پریناز»‌ می‌شناسیم، نویسنده «مانکن»‌ است.

 

امتیاز دهید!
فصل اول تعداد قسمت ها : 27 مشاهده لینک ها
24 نوامبر 20 هیچ دیدگاه سریال ایرانی
کانال تلگرام
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات