×
میرافیلم مرجع دانلود فیلم و سریال خارجی و ایرانی با دوبله فارسی
زیرنویس فارسی

دانلود سریال WandaVision

7.5
دانلود سریال WandaVision

فصل اول (قسمت نهم)

دانلود سریال WandaVision با لینک مستقیم

دانلود سریال وانداویژن ۲۰۲۰ با زیرنویس فارسی چسبیده

نام سریال : WandaVision

ژانر (موضوع) : ، ، ، ، 

امتیاز : 7.5 در سایت IMDb

زبان : English

سال انتشار :

محصول کشور : USA

بازیگران : Elizabeth Olsen,Paul Bettany,Kathryn Hahn,Teyonah Parris,

تلفیقی از کمدی موقعیت کلاسیک و دنیای سینمایی مارول . واندا ماکسیموف و ویژن دو موجود فوق العاده قدرتمند که زندگی ایده آل خود را در حومه شهر تجربه می کنند، شک می کنند که همه چیز آنطور که به نظر می رسد, نیست.

سایر اطلاعات سریال :

  • رده سنی : PG-13 – تماشای این فیلم به افراد زیر 13 سال توصیه نمی شود.
  • تهیه کننده : Marvel Studios
  • زمان سریال : 30 دقیقه

معرفی سریال WandaVision

معرفی سریال WandaVision

وانداویژن (WandaVision‎) مینی‌سریال کمدی اینترنتی آمریکایی است که جک شفر برای دیزنی+ ساخته‌است و بر اساس شخصیت‌های مارول کامیکس واندا ماکسیموف / اسکارلت ویچ و ویژن ساخته شده‌است. این مجموعه در دنیای سینمایی مارول (MCU) تنظیم شده و داستانش را با فیلم‌های فرانچایز به اشتراک می‌گذارد. وقایع این سریال پس از فیلم انتقام‌جویان: پایان بازی ۲۰۱۹ رخ می‌دهد. این سریال توسط مارول استودیوز ساخته شده‌است و شفر به عنوان شورانر و مت شکمن به عنوان کارگردان مشغول به کار هستند.

الیزابت اولسن و پل بتانی نقشهای خود را به ترتیب ماکسیموف و ویژن را از مجموعه فیلم‌ها تکرار می‌کنند. تیونا پاریس، کت دنینگ، رندال پارک و کاترین هان نیز ستارگان این سریال هستند. همچنین در این سریال کلارک گرگ دوباره نقش فیل کولسن را بازی می‌کند. تا سپتامبر ۲۰۱۸، مارول استودیوز در حال ساخت سریالهای کوتاه برای دیزنی+، با محوریت حمایت از شخصیتهای فیلمهای MCU مانند ماکسیموف و ویژن بود، و انتظار می‌رود که اولسن و بتانی برای بازی برای نقشهای خود بازگردند. شفر در ژانویه ۲۰۱۹ استخدام شد، این سریال رسماً در ماه آوریل اعلام شد و شکمن در ماه اوت به آن پیوست. فیلمبرداری در نوامبر ۲۰۱۹ در آتلانتا، جورجیا آغاز شد.

دو قسمت نخست این سریال در ۱۵ ژانویه ۲۰۲۱ منتشر شد و تا ۵ مارس قسمت نهم پخش خواهد شد.

WandaVision, Blends the style of classic sitcoms with the MCU in which Wanda Maximoff and Vision -two super-powered beings living their ideal suburban lives-begin to suspect that everything is not as it seems.

5/5 - (1 امتیاز)
کانال تلگرام
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات